برگزاری كنفرانس وحدت اسلامی توان جهان اسلام را به نمایش می گذارد
نوشته شده توسط : sadis

'محمد عیسی محمدی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با بیان اینكه بیداری اسلامی دركشورهای اسلامی با فشارها و موانع بسیاری مواجه است، افزود: این حركت لرزه بر اندام مستكبران انداخته و كمترین دستاورد آن ایجاد نگرانی جهان غرب از جوش و خروش امت اسلامی است.

وی افزود: یكی از بزرگترین راه هایی كه می توان زمینه وحدت و یكپارچگی امت اسلامی را بررسی كرده و به تصمیمات مهم در این زمینه دست یافت برگزاری نشست های مختلفی همچون كنفرانس بین المللی وحدت اسلامی است.

عیسی محمدی ادامه داد: برگزاری كنفرانس هایی از این دست در كشورهای مختلف می تواند ملت های مذاهب اسلامی را در رابطه با هجمه های هویتی، فرهنگی، تمدن و اقتصاد جهان آگاه سازد.

این طلبه مدرسه حجتیه مجتمع عالی فقه كه اكنون مشغول تحصیل در ایران است، خاطرنشان كرد: اختلاف بین مسلمانان حتی به 20 درصد هم نمی رسد از این رو باید آنان از وجه اشتراك خود كه همانا اعتقاد به توحید، قرآن كریم و پیامبر اكرم (ص) است برای اتحاد و همبستگی منسجم تر در برابر دشمنان استفاده كنند.

وی افزود: امت اسلامی باید بداند كه هر آنچه از طریق رسانه های بیگانه مبنی بر آزادی و مسایلی از این قبیل تبلیغ می شود به هیچ وجه به نفع مسلمانان نیست چرا كه آنان با این بهانه قصد دارند بین مسلمانان تفرقه انداخته و كشورهای اسلامی را تضعیف كنند.

بیست و پنجمین كنفرانس بین المللی وحدت اسلامی كه از 19 بهمن ماه با حضور اندیشمندان و متفكرانی از 50 كشور جهان در هتل آزادی تهران آغاز شده، فردا - 21 بهمن ماه - به كار خود پایان می دهد.

فراهنگ 1883**1588





:: برچسب‌ها: دریاچه , به من , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: